Ovlašćeni servis BEKO  Ovlašćeni servis CANDY Ovlašćeni servis SAMSUNG  Gorenje  indesit ARISTON Scholtes  Ovlašćeni servis LIV      Ovlašćeni servis VIVAX       Ovlašćeni servis BIRA       Ovlašćeni servis HYUNDAI ELECTRONICS 

Novosti

Servis BOSCH klimatizacije

 Od 01.04.2018. god Elektrospektar je centralni servis koji održava split klima uređaje svetski najpoznatije tehničke kuće BOSCH. Servis se vrši za potrebe trajanja GARANTNOG i VANGARANTNOG roka.

Kroz svoju aktivnu servisnu mrežu kooperanata servis vršimo na teritoriji cele Srbije u skoro svim opštinama. Servisna mreža je živa i konstatno prati promene i potrebe tržišta. Servisna mreža je sastavljena od 60 servisnih kooperanata koji kroz naš organizacioni sistem funkcionišu kao jedna celina. 

Naš tim Vam uvek stoji na raspolaganju, obratite se slobodno za sva pitanja.

 

+381 21 6 362 851
+381 21 6 364 595
+381 66 8 018 549
 

Besplatan trasnport klima uređaja

 

 BESPLATAN TRANSPORT KLIMA UREĐAJA

BESPLATNA DOSTAVA KLIMA UREĐAJA

    Našim vernim kupcima smo obezbedili besplatan transport klima uređaja pri kupovini preko našeg web shopa.

    Besplatan trasnport na Vašu kućnu adresu važi samo za POLAR i DAIKIN klima uređaje.

    Uređaje transportujemo Daily Expresom i šaljemo uređaje u toku dana do 15,00h. Sve kasnije kupovine se transportuju sutra dan.

    Dostava je u roku od 24h.

    Molimo kupce da prilikom prijema uređaja obrate pažnju na pakete kako bi uočili oštećenja ako postoje. Kupac nije obavezan preuzeti paket ako su vidljiva oštećenja.

    Molimo kupce da čim primete oštećenja jave na 021 506 760 ili na 065 8 506 760

    U slučaju da se oštećenje primeti nakon prijema paketa molimo Vas da oštećenje slikate i pošaljete na mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

    

Šta znači sedam godina garancije?

 

Šta znači, i kako do 7 godina garancije za klima uređaj?

*važi samo za brendove POLAR i DAIKIN

 

  Poslednjih nekoliko godina proizvođači i uvoznici sve češće produžavaju garantni rok za svoje uređaje. Trend produžetka rada uređaja je sada već uzeo maha i pojedini proizvođači daju i do sedam ( 7 ) godina garanciju. On jeste zaista realan i funkcioniše u vremenskom periodu od sedam godina ali postoje neki uslovi koji se moraju ispuniti od strane korisnika. 
 
Naime, uslovi su određeni isključivo tehničkom potrebom i nisu sakriveni motivi uvoznika niti prodavaca. Svaki uređaj ima tehničke karakteristike kojih se korisnici moraju pridržavati, ako su oni ispunjeni proizvođač može da garantuje za njihovu ispravnost. 
 

Šta znači sedam godina garancije?

 
Sedam godina garancije na kućni klima uređaj split i multisplit izvedbe je spoj od dve vrste različitih garancija:
 
1. Osnovna ( bezuslovna garancija) – predstavlja period od tri ( 3 ) godine. U tom periodu korisnik ima pravo na sve vrste besplatnih popravki koje se dese u periodu od datuma kupovine uređaja pa do isteka treće godine. U tom periodu bitno je da se korisnik pridržava tehničkih uputstava iz tehničke dokumentacije.

 

2. Produžena (ugovorena garancija) – predstavlja period u kojem korisnik nakon treće godine radi redovne servise tj održava uređaj po tehničkim normama koje je propisao proizvođač. Na taj način korisnik produžava vek trajanja klima uređaja, obezbeđuje čist vazduh u prostoriji,štedi električnu energiju i čuva uređaj za dalju eksloataciju.
 
Redovan servis podrazumeva čišćenje i pranje unutrašnje jedinice split sistema, proveru nivoa rashladnog fluida i proveru temperaturnih opsega rada uređaja. Prosečna cena redovnog godišnjeg servisa je oko 2400,00 din i radi se jednom godišnje. Najbolje bi bilo raditi ga početkom letnje sezone.
 
 

Rezime:

 
- tri godine pune garancije – korisnik nema nikakvih dodatnih obaveza
četvrta godina eksploatacije vrši se redovan servis, nastavlja da važi puna garancija
peta godina eksploatacije vrši se redovan servis, nastavlja da važi puna garancija
šesta godina eksploatacije vrši se redovan servis, nastavlja da važi puna garancija
sedma godina eksploatacije vrši se redovan servis, nastavlja da važi puna garancija
 
Savet je da se redovni servisi rade bez obzira na garanciju kako bi korisnik sačuvao kvalitet vazduha u prostoriji i sprečio razvijanje algi i gljivica u ventilatorskom delu unutrašnje jedinice. 
 
 
Cene usluga redovnih servisa možete pogledati OVDE
Cene klima uređaja Daikin i Polar možete pogledati OVDE
 
Za sva pitanja u vezi garancija i produženja garancija možete se obratiti na:
 mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
 broj telefona: +381 63 125 75 45
 
 
 

OVLAŠĆENI SERVIS WILO PUMPI

OVLAŠĆENI SERVIS WILO PUMPI

Od 01.01.2017. smo ovlašćeni servis svetski renomiranog proizvođača WILO 

Popravljamo uređaje u garantnom i vangarantnom roku.

Takođe obezbeđujemo originalne rezervne delove i tehničku podršku serviserima.

OVLAŠĆENI SERVIS SAMSUNG

OVLAŠĆENI SERVIS samsung

Od 02.04..2015. smo ovlašćeni servis bele tehnike za rashladne i termičke uređaje proizvođača SAMSUNG.

Popravljamo uređaje u garantnom i vangarantnom roku.

Takođe obezbeđujemo originalne rezervne delove i tehničku podršku serviserima.

PRODAJA REZERVNIH DELOVA 021/ 506 760 

 


Servisni radovi se obavljaju kroz naš servis  MP ELEKTROSERVIS  

PRIJAVE KVAROVA, INFORMACIJE O REZERVNIM DELOVIMA I SVE OSTALE INFORMACIJE O RADU SERVISA  možete dobiti na:  

021/ 63-20-231 i 063/408-633

Strana 1 od 3