Na ovoj stranici ćemo pokušati da vam odgovorimo na neka od mogućih pitanja:
PITANJE: Da li mogu da poručim artikle koji nisu na stanju?
ODGOVOR: Da, možete ali ne online, morate pozvati operatera i informisati se o uslovima poručivanja i dostave dela koji nije na stanju
PITANJE: Kako da znam koje količine artikla imate na stanju?
ODGOVOR: Kopra će vam dozvoliti da dodate količinu proizvoda samo u jediničnoj meri koju imamo raspoloživo. Korpa neće dozvoliti dalje dodavanje ako je artikal van količine.
PITANJE: Kako da znam kada će mi paket stići?
ODGOVOR: Nakon izvršene web kupovine stiže Vam mail na navedenu e mail adresu koju ste ostavili. Nakon toga vas mi obavezno pozivamo i proveravamo da li ste ispravan deo kupili. Isti dan nakon poziva se deo šalje brzom poštom i očekujete ga od dva do max četiri dana od dana slanja.
PITANJE: Otvorio sam paket i proizvod je slomljen?
ODGOVOR: Pri pakovanju paketa vodimo računa da ih dobro zaštitimo i kamerama snimamo sam proces pakovanja delova. Najćešće se lomovi dešavaju usled transporta u brzim poštama. Bitno je odmah prijaviti na 021506760 ili na 065 8 506 760, obavezno slikati paket i oštećenja. Dalje mi preuzimamo i rešavamo oštećenja. Vama šaljemo odmah drugi deo o našem trošku brze pošte.
PITANJE: Kupio sam pogrešan artikal, kako da ga vratim ili zamenim?
ODGOVOR: U slučaju da ste pogrešili slobodno se obratite na naše kontakte ili pogledajte stranicu ZAMENA ARTIKLA gde je detaljno objašnjen postupak.
PITANJE: Platio sam gotovinom ili karticom kuriru paket ali sam pogrešio artikal, ne želim drugi već želim da mi vratite novac.
ODGOVOR:U slučaju da ste greškom kupili proizvod koji vam ne treba i vaša je greška rado ćemo vratiti novac od artikla, ali ne od brze pošte. U slučaju da ste greškom kupili proizvod koji vam ne treba i naša je greška rado ćemo vratiti novac od artikla i od brze pošte. Morate shvatiti da se greške dešavaju ali da ne možemo vraćati novac za greške koje nismo mi napravili. Više o ZAMENAMA, REKLAMACIJAMA i o POVRATU NOVCA pročitajte na linkovima.
PITANJE: Nakon izvesnog vremena artikal je neispravan ili se pokvario?
ODGOVOR: Svaki kupljeni artikal ima garanciju određeno vreme, datum kupovine je i datum od kada teče zakonsko vreme za ostvarivanje prava na reklamaciju. Bitno je da se čuvaju fiskalni računi ili garantni listovi ako je to navedeno pri kupovini. Više o REKLAMACIJAMA pročitajte na linku u tekstu.
PITANJE:Kupio sam artikal online deo ali želim da ga preuzmem u maloprodaji?
ODGOVOR:Kupljeni artikal možete uvek preuzeti u našoj maloprodaji na našoj lokaciji od 08.00-19.00H svakim radnim danom i od 08.00-14.00H subotom. Bitno je da napomenete operaterima koji će vas zvati da želite preuzimanje u prodavnici. Deo će Vas čekati sa vašom rezervacijom i svim podacima.