Uputstva za online kupovinu

PORUČIVANJE I PLAĆANJE

Sve informacije vezano za Uputstvo za kupovinu i Uputstvo za registraciju možete pogledati na linkovima u tekstu

Stanje se ažurira dva puta dnevno u 12.00h i 18.00h
Ukoliko je dostupan, možete ga odmah staviti u korpu.
Ukoliko nije dostupan, možete pozvati ili poslati mail sa upitom o tačnom vremenu nove nabavke.

Pregled korpe

U svakom momentu sadržaj korpe vam se nalazi sa desne gornje strane. Dok pretražujete artikle, možete odmah,
jednostavno, povećati ili smanjiti količinu određenog proizvoda ili, pak potpuno ga ukloniti iz korpe.
Sve vreme imate informaciju o ukupnoj ceni sadržaja vaše korpe.
Kada ste završili sa ubacivanjem proizvoda, jednostavno kliknite na “sadržaj korpe” ili na “korpu” u gornjem, desnom, uglu sajta.
Na novoj stranici prikazaće vam se lista sa specifikacijom svih artikala u korpi. I ovde možete uneti poslednje izmene. Nakon toga, u polja, unesite vaše podatke i pošaljite porudžbinu.

Obrada porudžbine

Specifikaciju vaše porudžbine dobijate na vaš mail.
U toku dana pozvaće vas naši zaposleni kako bi potvrdili porudžbinu i informisali Vas o eventualnim
promenama u dostupnosti željenih artikala. Tom prilikom će vas obavestiti kada možete očekivati i pristizanje paketa.
Paketi se šalju u kratkom roku (do 24 sati), osim ako nije drugačije dogovoreno. Pakovanje robe se ne naplaćuje.
Troškovi dostave
Troškovi dostave nisu uračunati u istaknute cene artikala. Ove troškove posebno obračunava kurirska služba.
Cena pošiljke se određuje na osnovu količine paketa i njihove težine.
Cene usluga isporuka su OVDE.

PLAĆANJE

Plaćanje robe je po pristizanju paketa, pouzećem. 
Račun koji dobijete u paketu obavezno sačuvajte zbog ostvarivanja prava reklamacije.
Ukoliko se radi o pravnom licu, slanje robe se vrši tek po uplaćenom računu.

Dostavljanje pošiljki

Kuriri pošiljke isporučuju svaki dan od 08.00 do 17.00h, u zavisnosti od zauzetosti.

Subotom, nedeljom i praznicima brze pošte ne vrše isporuku.

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizuelno pregledati paket da li slučajno postoje neka oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena u toj meri da je sadržaj polomljen ili nekompletan, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite telefonom (021/ 506-760 ili na mail: office@elektrospetar.rs ).
Ukoliko paket nije oštećen preuzmite pošiljku i platite iznos računa uvećan za troškove dostave.

Vraćanje robe usled pogrešne ili netačne kupovine

Imate rok od 14 dana, od dana prijema, da vratite robu prodavcu, ukoliko iz nekih
razloga nije zadovoljila vaša očekivanja.
Mi ćemo robu prihvatiti i izvršiti povraćaj novca, ako u tom periodu niste oštetili ili na bilo koji drugi način, umanjili funkcionalnost uređaja.
Potrebno je da nas o tome obavestite pre vraćanja robe.
Povraćaj robe ide na trošak kupca ako je roba kupljena greškom korisnika.
Povraćaj robe ide na trošak prodavca ako je roba poslata pogrešno, ili nije adekvatno upakovana za transport brzom poštom.
OVDE se možete informisati na koji način se vrši povraćaj sredstava za pogrešno kupljenu robu.

Garancija

Za svaki naš rezervni deo garantujemo saobraznost u trajanju od 25 meseci.
Ukoliko u tom periodu rezervni deo pokaže neku neispravnost, molimo da nas obavestite i vratite nam rezervni deo zajedno sa fiskalnim računom i ambalažom.
Mi ćemo ga testirati i utvrditi zbog čega kvar nastao, a nakon toga vas obavestiti o predlogu i roku rešenja.
Delovi uređaja koji su skloni habanju i potrošnji prilikom upotrebe ne potpadaju pod garanciju.
Hvala na kupovini, trudićemo se da opravdamo Vaše poverenje.
DOO ELEKTROSPEKTAR